Satans skitkamera!

19 Mar, 2009 - 21:38 ☆ glada dagar
Jag var så tuff innan mitt Body Combat pass ikväll, tänkte när jag kom in i salen att jag inte bryr mig om att Anna står o filmar mig...
Men vad fan händer??

Ja exakt,
jag blir betydligt stelare än jag brukar vara, analyserar allt jag gör, missar massa i koreografin, får inte upp energin till topp som jag brukar... allt bara skiter sig! Satans jäkla skit skit skit kamera! (ursäkta mitt hemskt omogna o dåliga språk)

Varför varför varför varför??

Jag skiter i att granska videon, utan Anna tyckte att vi skulle skicka in den direkt bara.
Och de kanske är bra eftersom jag är grymt självkritisk! Men tror inte att det finns en chans i världen att jag klarade den med alla miljoner missar!
Allt brukar sitta klockrent, blir så förbannad att jag svamlade bort hela passet!

Kommentarer
Anonym säjer:

Det var ju typiskt att det inte gick lika bra som annars...

Jag har spenderat hela dan med att gå igenom gamla foton, som mamma har dumpat här i hopp om att jag ska sortera upp dom... iaf vi hade hur mycket som helst på eran familj från det att vi var små, så jag har en hel bunt som ni ska få. Det är bara o komma förbi ;)

2009-03-20 @ 18:25:13
Anonym säjer:

2009-03-20 @ 18:26:47
Anonym säjer:

Det var Cillan som sa det där....

2009-03-20 @ 18:27:25

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback