Söndagsträning

01 Mar, 2009 - 12:06 ☆ glada dagar

Min inramade disktrasa:)

Jag sov längre än jag hade tänkt idag. Har som en förmåga att göra det... men samtidigt vet jag inte vad jag hade gjort om jag hade varit uppe vid halv 9 som jag tänkt...

En tanke som har slagit mig är min förmåga med specialintressen och att samla på mig saker.
Fattar inte varför det alltid blir det så att jag har massa saker av en sak.. (ni fattar va?)

Jag minns när jag var i de yngre tonåren och mina största idoler vad bröderna HANSON. haha. Jag var som många andra unga tjejer dödligt kär i den snygge sångaren Taylor.

Nu till en bekännelse, jag hade 3 tjocka o fullmatade pärmar med bilder på dessa pojkar, allt i fina plastfickor!!

Dessutom hade jag böcker, tidningar, filmer, halsband, ringar, skivor, affischer...
Idag tycker jag att jag var rätt pinsam faktiskt...:P

Men de där med att samla på mig saker har fortsatt.. utan att jag tänkt på det egentligen.

Men nu i mitt (mera) vuxna liv har det på något underligt sätt blivit en samling av döskallar, Elvis Presley grejer, skor och träningskläder!

 

Jag gillar inte ens döskallar speciellt mkt, och Elvis var visserligen vacker som ung o har mkt bra låtar men de e ju ändå ingen jätteidol...

Fy vad jag är märklig!!

   

  

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback