Ta mig till fight camp!

26 Mar, 2009 - 21:44 ☆ glada dagar
Den 25-26 april är det Fight Camp i Shlm och jag vill så gärna dit!!!
Jag vill jag vill jag vill!
Tänk att få en helg med kamsporter och träna mer teknik och bli inspirerad av massa bra människor!

Idag var jag på ett Body Pump pass och det var ett tag sedan så det kändes underbart härligt! Tyckte jag fegade lite väl mkt med vikterna men det kändes ändå...

Efteråt hade jag ett Body Combat pass och det kändes kanon! Nu börjar den nya realeasen sitta riktigt bra och då kan man börja fokusera ännu mer på coachingen vilket känns roligt!

Nu är jag hungrig så måste äta allt jag har... eh :)

Kommentarer
sunshine säjer:

just call to say, i love you;)

2009-03-27 @ 15:48:21

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback