Trötthet kom och ta mig!

12 Mar, 2009 - 00:48 ☆ glada dagar


Nu har jag suttit här o svamlat hela kvällen... klockan har passerat midnatt och jag borde ha lagt mig för flera timmar sedan!

Istället har jag tittat på tv och stretchat, lyssnat på musik, fortsatt planera mina danslektioner, pratat med mamma, snusat, fikat, druckit vatten, druckit te, filosoferat, duschat, bytt kläder, pratat högt med mig själv.....

     

Funderar på att lägga mig på spikmattan för att lossa alla spänningar o trötta muskler:)
Brukar sova gott sedan!

Jag ska ju orka vara en energifull dansfröken imorgon.. å typiskt.
Kom o ta mig trötthet!!!!

Kommentarer
cillan säjer:

hej på dig tröttmössa!!! ni får ta o komma förbi nån dag när ni inte har nåt viktigare för er...

2009-03-12 @ 08:42:51
Blogg/Hemsida: http://lillycecilia.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback