discofredag!

27 Mar, 2009 - 22:45 ☆ glada dagar
Idag gick jag på stan för att shoppa träningskläder och skor. Blev inget av det. Fanns inte ett skit....

Istället köpte jag en massa andra konstiga saker som jag egentligen inte alls behöver!
Det blev;



prinsessplåster
- bara för att dem var rosa
Långkalsonger -  för att jag har frysit hela vintern. (lite sent kanske att köpa de nu bara...)
Underkläder -  För att slippa använda dem osköna längst in i lådan när allt e i tvätten..
Tvättmedel -  För att förpackningen va så liten o söt
Mamma Mia dvd´n - Eftersom jag samlar på musikalfilmer o tyckte jag behövde en till
Anteckningsblock - Till all dans o träningsplanering
En burk naturgodis - Man fick fylla en hel burk för 50 kr! (nu har jag dock ont i magen)
Skjorttunika - För att den var så fin i affärn (dock ser jag ut som en fet ko i den upptäckte ja när ja kom hem)
En stock snus - Eftersom jag behövde fylla ut kylskåpet med något..
Bordstabletter - Jag är jävligt rädd om min snygga duk
Ett guldigt o plastigt armband - Var värd lite bling bling
En guldig/blå/grön ring - återigen bling blinget som ja va värd
Örhängen i vitt o guld - som jag redan har tappat bort.. faaan

Dagens träning: Power ball. om ni inte vet vad de är så är det en bolliknade sak som tränar handleder och underarmar.. (från bla teknikmagasinet) Helt sjukt tungt är det! Dessutom så har den ett helfestligt blått partyljus. haha. Så man kan säga att jag har haft lite fredagsdisco:)




Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback