mörker o morötter

14 Maj, 2009 - 22:38 ☆ glada dagar
När kvälls solen försvinner blir det genast mkt mörkare och jag blir en aning tröttare....

Igår blev det en löprunda och idag blev det Body pump o Body Combat- känner mig på topp!:) haha... Är iaf rätt pigg i kroppen trots att jag var rädd att jag skulle åka på en förkylning... verkar klara mig:D wohoooo *ta i trä*

Kollar en dokumentär om överviktiga barn typ nu på tv 3. Rätt intressant.... Den dagen jag får barn ska dem få äta morötter istället för lördagsgodis!! hoho....

"kom ihåg Petra att den dagen du får barn, då är det slut svamlat med dina matvanor! Barnen behöver riktig mat!"

Så har min kära mamma sagt mer än en gång. Hon verkar inte tycka att min mat skulle vara bra för barn. Morötter, broccoli, vitkål, torsk, keso, tonfisk.... haha jag gissar att det är min dille på nyttig mat som hon inte anser vara riktig sund kanske... Barn behöver korv o makaroner. HAHA! jag kan inte hålla med....

Kroppen är det viktigaste vi har och ska hålla hela livet- DÄRFÖR tycker jag att kroppen förtjänar att få i sig bra bränsle! Man tankar ju inte en bil ful med skit heller????

Dags för avokado med keso!:D

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback