Nemen de sitter en orm på min hals

04 Maj, 2009 - 23:32 ☆ glada dagar
Hoppsan jag har en orm runt min hals.. Inte för att det skulle vara något konstigt med det.
Som dansärare har man (eller jag åtminstonne) en massa små varelser i en låda märkt med Dans!




När man sedan behöver inspiration till att skapa Barndans tar man fram sin lilla låda och låter kreativiteten flöda! :)
I gällivare fyndade jag några nya kompisar, så nu ska jag göra en djungeldans med ormar, göra övningar som går ut på att krypa som myror o röra sig som en gräshoppa.....
För att inte tala om den läskiga hajdansen... haha
  
 

Hojja vad roligt det är ibland att bara få leka med fantasin, och som danslärare är det helt tillåtet:)

Idag är min kropp lite trött! Benen är tunga efter löpning i några dagar. Armarna är utmattade efter kvällens boxningträning! Känner mig som en heffaklump!

Så nu ska jag lägga mig på spikmattan och slappna av i varenda muskel! UNDERBART!
Vad som också är underbart är att min löpsträcka är 8.2 km! Blev glad som fan när jag mätte den!!!


Så jag ska lägga mig på

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback