slut tampen....

15 Maj, 2009 - 14:38 ☆ glada dagar
Idag är det fredag och slutet på veckan har anlänt!

Så här på fredag känner jag mig lite trött men som vanligt nöjd med veckan som har varit!

Idag har har jag varit på ett spinningpass och sedan tagit igen mig framför min favorit tv kanal, Extreme sport:D

  

Jag är så fascinerad av alla dessa sporter och galningarna som utför dem!!! (skidåkning, surfing, fighting, motorsport osv osv...)
Skulle också vilja vara så där jäkla tuff!:)

Kan fastna framför extreme sport i timmar och hamna som i trans för jag blir så imponerad...

Nu ska jag ladda för Boxpasset på skolan som jag har kl 16!
Sedan tar jag helg!!

Helgen som för övrigt kommer firas med kick off i Umeå med massa step in anläggningar! tjohej:)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback