body combat challenge

01 Nov, 2009 - 17:24 ☆ glada dagar
Idag träffades vi (jag, mia o sofia) för att planera inför Body Combat challenge passet nästa vecka!!
Ska bli riktigt roligt både för oss o deltagarna tror jag! :)

Det svåra är bara att anpassa passet till en timme när det finns miljoner saker man vill hinna få med...


Jag slogs av tanken idag att man lätt kan tro att jag inte vet vad som är vad... därför måste det stå klart och tydligt vad allt är så jag vet vad ja ska använda det till kanske...

PRYLAR... jaha där i har man prylar alltså...

TIDNINGAR... sånt man läser om jag inte minns fel..

POST... det borde vara någon sorts samling för konstiga papper man får o behöver visa för pappa...

PUSH... hmmm engelska är ju inte min starka sida men...

KEEP CLEAN... tur att den pedagogiska bilden finns där...

Det här modet med att de ska stå på alla grejer förstår jag mig inte riktigt på egentligen.. men eftersom jag en hemsk förvirrad människa kan jag nog se vissa fördelar...
Vilken grej för barnfamiljer alltså! mer pedagogiskt kan de ju inte bli..

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback