godnatt grymma värld

18 Nov, 2009 - 00:09 ☆ glada dagar
någon vill ju jävlas med mig. Sluta upp med det nu genast!!
Flera timmars skrivande till examensarbetet bara försvann! Jag hatar datorer....

Har ingen tid att sova egentligen om jag ska hinna skriva om allt... sen har jag det där afrodans passet att gå igenom... Ojoj... Lång dag imorgon.. lång lång dag.. jätte lång dag imorgon!!

Det får helt enkelt bli att somna till afrotrummorna på ipoden... Förhoppningsvis sätter sig passet i sömnen...

Kommentarer
Iz@ säjer:

Ja absolut är det nån som jävlas med dig ;-) . Sparka lite på datorn för att få reda på vem det är. Sånt där gör man inte ostraffat. hehe bättre vore väl att spara oftare? Alt att ställa in datorn så den automatsparar med ett visst antal minuters mellanrum? Ha en skön vecka med all härlig träning!

2009-11-18 @ 17:00:53
Blogg/Hemsida: http://imittegetparadis.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback