veckan avslutas med träningsvärk

27 Nov, 2009 - 08:21 ☆ glada dagar
Jag har träningsvärk i rumpan o baksida lår...
Tror det är efter core passet jag hade i onsdags... haha!
Core passet som för övrigt kändes sådär.... det är så svårt att veta om man gör ett bra pass när deltagarna mest ser sammanbitna ut....  haha

Försöker vakna till nu såhär på fredagmorgon...

Hade boxpass
också i onsdags och dem verkade nöjda alla som var där iaf! Kul :)

Igår var det torsdag och då hade jag Body Combat! Måste njuta nu de sista av BC 41, snart är det dags för release 42 och kvartalsutbildning!! LÄNGTAR!

Idag är det fredag!
Jag och Mia har favorit fredag pass som ska bestå av spinning och Box!

Men först dags för examensarbete några timmar.....

tur man inte är gruvarbetare.... å slipper stiga upp i gryningen för att fara ner i mörkret...
stiga upp före kl 07.00 är nog tidigt... Pe är absolut ingen morgonmänniska!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback