vilket mörker... ge mig ljus! nu genast!

02 Nov, 2009 - 20:16 ☆ glada dagar

En dag som går i färgskalan grått!!
Trött, sammanbiten, leds, irriterad, frustrerad, arg, gråtfärdig... usch vad jag inte blir på bra humör av att tvingas skriva skolarbete!! Det finns så mkt annat som jag vill göra av min tid! Som att hålla i boxningsträningen!!

Nu var jag bara o meddelade dem som tränar att jag inte har tid att hålla i träningen ikväll! (tur att Johan finns som en räddande ängel!:)) Känns skit för jag skulle vilja vara där o träna med dem... var många nya också så känns skit att jag inte hann träffa dem mer... skit skit skit allt är skit! haha...

Känns som att jag lever i boken blod och död som jag läser.. där ett gäng mördare samlas på en ö typ... rätt som det är kan någon sticka kniven i en... så känns det.. jag känner mig död när jag inte har tid att fly till gymmet!!!
Inte ens mina tigrar kan trösta mig.. herregud!!

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback