lördagsgodis

24 Okt, 2009 - 16:36 ☆ glada dagar

Skulle på spinning 8.30 imorse - försov mig
skulle på pump 9.30 imorse - försov mig

Jag är alltid så himla trött på lördagar så sover bort hela morgonen....
Har varit på stan med Josse o allt jag köpte var 2 par vantar.. haha:P

Nu ska jag sortera i mina danspärmar o få lite ordning på alla lektioner, övningar, teknik, uppvärmning... osv osv..:)
Sen måste jag ta ett träningspass av något slag - träning är väl de bästa lördagsgodiset man kan få?:)



Mycket danspapper att sortera.. men kommer bli så bra när jag får ordning på allt!!
Får ni lust att sätta ihop en danslektion är det bara att komma o kika i mina pärmar!:)


Igårkväll roade jag mig med att måla disktrasor! visst blev dem fina??


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback