tantgympa?

26 Okt, 2009 - 18:40 ☆ glada dagar
Okej jag erkänner att jag hade lite förutfattade meningar..
igår hade jag lite tid över när ja var på gymmet o bestämde mig för att testa bodyvive!
jag har som småfnissat alla gånger jag tjuvkikat in på passen för att de sett lite småfjantigt ut med bollarna som dem använder o sånt....

tantgympa har ja tänkt o tyckt de sett lite gulligt ut!!!:) haha

idag har jag vääärldens träningsvärk i rumpan så jag kan knappt gå alltså...
det var inte så konditionskrävande tyckte jag även om jag försökte maxa, men det var roligt o jag log hela passet. plus att vissa övningar med "slangen" bet riktigt ordentligt.... aj aj min stackars rumpa!!:)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback