dans dans

21 Sep, 2009 - 18:26 ☆ glada dagar
Idag var första dagen på min 5 veckor långa praktik!
Det var roligt att fara runt med Liselott och ha dans i skola runt om i Piteå! :)

Nu måste jag fixa ett konto på itunes så jag kan köpa massa låtar!:)
Jag vet inte riktigt hur man gör men måste fylla upp min ipod och börja planera dans lektioner!

Imorgon är det dags för nya realeasen i Body Combat och jag måste öva NU! Är borta hela dagen imorgon så då finns ingen tid till att gå igenom något...

Har boxningsträning ikväll också men kommer inte hinna med allt! Dem måste köra egen träning idag...
Handla ska jag göra också...

O planera för min examinations uppgift ja ska göra under praktiken...

GE MIG MERA TID NÅGON!!!

fröken Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback