överträning och getingstick!!

07 Sep, 2009 - 18:36 ☆ glada dagar

Okej okej... jag jobbade på statoil i Sthlm och skulle hämta olja från lagret...
När jag böjer mig fram känner jag plötsligt hur det sticker till som fasen på rumpan!
Allt eftersom kände jag hur skinkorna lixom domnade bort och jag kände att jag inte riktigt fick med mig rumpan när jag gick!!

Mycket märkligt måste det ha sett ut...
Efter en stund kände jag något vasst på vaden och när jag skakade byxbenet föll det ut en geting som var helt groggy! HAHA! Hur fasen hade jag lyckats få in en geting i byxorna??? Förstår det inte än idag!!

Varsågod susanne, getinghstorian var till dig!:D

Nu ska jag stressa o ha kvällens boxningsträning!
När jag kommer hem igen ska jag reda ut det här med överträning... som jag fick en kommentar om...

Pe


Kommentarer
Susanne säjer:

tack för den historien :D hihiii

2009-09-07 @ 20:19:22

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback