S som i söndag som i super

06 Sep, 2009 - 21:07 ☆ glada dagar

Idag var det dags för starten av Funkykidz! Det var super roligt och barnen är så underbara! Ska bli roliga 10 veckor tillsammans med dem! :)

Efter mina två kidz klasser hann jag hem och äta och sen for jag på Body Pump! Det kändes bara så jäkla bra! Låtarna kändes mycket kortare än de brukar och vikterna kändes lättare!:)

Min biljett hänger uppe på kylen o bara väntar på att få användas o släppa in mig på Supersaturday nästa lördag!!:):)
Jag ska dit! Ska ni??

Nu ska jag frossa i kiwi, frukt o keso! Tänker att kiwi måste vara super med all c-vitamin för min envisa förkylning som gör mig inte jätte sjuk men inte heller jätte frisk!!
Jag har jagat flera tusen getingar!!!
Dem är som galna! så fort jag lämnar balkongdörren öppen flyger dem in i lägenheten och ser jätte ilskna o farliga ut!! Jag är så jädrans rädd för getingar sen jag blev stucken i rumpan förra sommaren i sthlm!! vilket är en helt annan historia...

Fröken Pe


Kommentarer
Anonym säjer:

www.netdoktor.se/traning-kost/?_PageId=95198 -

2009-09-07 @ 11:18:04
Susanne säjer:

Berätta nu den andra historien om när du blev stucken av en geting :D

2009-09-07 @ 17:30:15

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback