s som i söndag som i sirap....

27 Sep, 2009 - 23:22 ☆ glada dagar
Det kändes bra att fara iväg och träna en sväng ikväll!


Men ibland var det som att det tog för lång tid för hjärnan att skicka signaler ut till musklerna... så även om jag såg mig själv göra övningarna i spegeln så kände jag det inte riktigt i kroppen...
Ni vet lite känsla av sirap ungefär... haha...

Om jag tar i så jag håller på att spricka ända från tårna så ser jag lite stark ut iaf. haha (pippi släng dig i väggen)

Hänger ni med??? Någon som känner igen sig??
Lite sirapkänsla lixom.. haha När man inte känner sig fullt närvarande under ett träningspass...

Måste börja dricka mer mjölk. fantomen sa väl att man blir stark av mjölk? :)

Kommentarer
Sara säjer:

Wow vilka muskler!



Sv: Ja, gillar jackan jag med :-)

2009-09-29 @ 20:44:45
Blogg/Hemsida: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback