Super saturday!!!

12 Sep, 2009 - 18:47 ☆ glada dagar

Wow vilken dag!!:)
jag är lycklig, trött och ägare till nya träningskläder!

Body Combat!! Gud så roligt att få träna med miljontals människor (många var det iaf...), bli inspirerad av dem bästa och ....och... ja de var så härligt:)


Träffade några av dem som jag gjorde utbildningen i BodyCombat tillsammans med. Kul att träffa dem igen!
Och det var roligt att träffa Leon igen som vi hade som tränare under utbildningen! Han är grym:)

Rachael Cohen är så fruktansvärt bra! Hela hon är inspiration! Det var så roligt att hon var där och hade BC passen! På sofias kamera finns det bildbevis! Jag, Sofia o Rachael! Beviset kommer så fort Sofia har mailat över bilderna:)

Jag har haft min bästa dag på länge!!

fröken Pe

Kommentarer
Suz säjer:

Jag var också på supersaturday och det var ju hur grymt som helst!

2009-09-13 @ 22:22:11
Blogg/Hemsida: http://ettdussinpannor.blogspot.com/
soffan säjer:

Jaaa, jag längtar redan till nästa år... Sweet ass stuff!!!

2009-09-14 @ 13:43:23
Blogg/Hemsida: http://metrobloggen.se/soffans

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback