bläää

22 Apr, 2010 - 15:59 ☆ glada dagar
Jag kan inte riktigt förstå varför jag har så fruktansvärt ont i ryggen! Känner mig helt mörbultad. Stundvis gör det ont bara när jag sitter. Märkligt märkligt!

Ikväll ska jag ha danceaerobicpass, jag tror det kommer gå bra trots min rygg. Får se till att värma upp och mjuka upp ryggen innan bara.

Mitt Combat pass ikväll kommer Sofia ta. Tack vännen! Det kan hända att smärtan blir mindre och att jag klarar av att ha passet men vågar inte chansa. Så det får räcka att instruera ett pass ikväll. Kanske är med på BC passet och ställer mig längst bak så det inte märks om jag ramlar ihop :) haha! Kroppen skriker efter ett BC pass! Vill så gärna! Känns så trist med ryggont. Bläää


Kommentarer
Anonym säjer:

hehe jaaa! saknar dig med vännen ;D

2010-04-22 @ 21:04:23

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback