dansa ur byxorna

24 Apr, 2010 - 12:40 ☆ glada dagar

Nu ska jag dansa ur arbetsbyxorna efter morgonens scen jobb!


Det gick bra att jobba med scenbygge inför Jill Johnssons spelning ikväll, förutom att jag på något sätt skar upp hela lillfingret... inte alls skönt med skinnbitar som hänger men allt går att ordna med plåster *skratt*



Det som är mest jobbigt med scenjobb är att jag är så jädrans kort... även om jag orkar så är längden emot mig mer än ofta! Kanske får börja jobba i höga klackar? Skulle vara snyggt till mina heta jobman byxor! Sen har jag massor kvar att lära om allt ljud och ljus tex.. kablar hit och lampor dit. Allt skulle vara så mycket enklare om jag visste mer exakt vad jag höll på med! :) Men jag lär mig mer för varje gång iaf!

Nu dags att dansa in i jeansen och fara till gymmet och jobba i receptionen några timmar. Jag hoppas det ska gå bra, har ju en hel del kvar att lära där också!

Puss på er
/Fröken pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback