karameller och motorljud

17 Apr, 2010 - 01:40 ☆ glada dagar
Det blev en härlig kväll!!!!

Jag o Nicke var på after work med Elin, Elin, Peter, Peter o patrik :)
Sedan satt vi hos Niklas föräldrar och såg på så ska det låta...
 Alexander Rybak var med i så ska det låta. Han är duktig den killen!

Fredagsraggade runt stan med bilen...
Åt karameller...



Hälsade på en sväng hos Elin o Peter...
Hälsade på mamma, pappa o Lillebror som är i Pite på en snabbvisit...
Raggade runt stan igen och Jag övningskörde den stora stora bilen :)

Blev ingen träning för mig idag, jag hann helt enkelt inte med. Men kanske imorgon... hihi vem vet...

Nu borde jag sova för länge sedan. Puss och godnatt
fröken Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback