KOM IGEN GUBBAR!!!

23 Apr, 2010 - 19:56 ☆ glada dagar

Men så skönt!! Det blev precis som jag hade tänkt. Cyklade till gymmet. Sprang intervaller på löpbandet. Avslutade på crosstrainern. Sedan ett kanon pass med Hockey killarna! Jag lärde mig peppa på hockey språk: "KOM IGEN GUBBAR"!

Ja det var bra drag i killarna när dem väl tog i :) Det är ju så roligt att ha pass med ett helt lag som är vana att träna och där dem känner varandra! Det blir lite mera drag än på vanliga pass...


Efteråt kändes det så bra. Nytränad, nysolad och nyduschad. Oj så härligt! Ska bara säga att jag älskar mina långa Nike tshirts. Skönare tröjor finns inte! Perfekt när dem är långa också när man cyklar och promenerar. Finns det något värre än tröjor som åker upp och knölar sig under jackan?

Sedan tog jag cykeln hem. Nu blir det fredagsmiddag!!

Ska berätta sen hur min jobbar dag kommer se ut imorgon...

Puss på er! VAd gör ni ikväll?

Pe



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback