må gud va med dig för jag har inte tid

16 Apr, 2010 - 17:00 ☆ glada dagar
oj är det fredag!?

har precis kommit hem från Luleå och examensarbetsskrivande. Det suger hårt att vi måste göra ändringar i uppsatsen för att bli godkända! Samtidigt så var vi fruktansvärt less för några månader sedan o ville bara lämna in det.. så vi chansade väl en aning... Man blir lite blind också mitt i allt skrivande...

Snart är det klart iaf och jag kan verkligen säga att jag kan lägga studieåren bakom mig! :)

Nu ska jag iväg och träffa gänget (nicke, elin o peter o kanske några till!) på gymmet, sedan blir det after work!


Jag har förresten fått jobb i sommar! Haha ni kan aldrig gissa vart?? :)

Kommentarer
madde säjer:

vad jobbigt att ni måste ändra.. :(

Jag försöker kämpa med min uppsats, men ligger efter nå jävulskt. har typ inte börjat :/

Lite små panik! Men det blir skönt då det e klart :) var ska du jobba?

2010-04-16 @ 21:08:37

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback