min olycka!!

28 Apr, 2010 - 18:11 ☆ glada dagar
för första gången i mitt körkortsliv har jag åkt på en fortkörning! Usch så onödigt!! 1500 kronor fattigare blev jag på den resan. Så med andra ord kan jag säga att jag inte tjänade något på att jobba idag!

Farlig polis: -Vet du vad det är för hastighet här?
Rädd Pe: - njaaa alltså kanske 70?.. eller nåt?
Farlig polis: -Det är nog tur för dig att det är inte är 70. Det är 90 och du körde 99.
Rädd Pe: - men åååh jag är så trött och vill bara heeeem *gråt gråt flirt flirt*

Ja den farliga polisen måste ha tyckt att jag var en hemsk virrig tjej som varken hade koll på hastighetsskyltar eller något annat... Han var ruskigt bestämd över att ge mig böter också. Usch så otrevligt...

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback