nästa vecka ska jag....

18 Apr, 2010 - 23:25 ☆ glada dagar
Oj vilka härliga avslutningar det blev med mina dansbarn. Kommer sakna dem allihopa!! Jag fick en jättefin teckning och kramar. Så bättre kan det väl inte bli?:)

Nu är det laddning för den nya veckan som gäller. Dansundervisning, boxningsträning, pass med hockey grabbarna i Pite Hockey, MAQ pass, danceaerobic, BodyCombat, jobb i receptionen på gymmet... Visst låter det härligt? Känner på mig att det kommer bli en fantastisk vecka!!!


Vad hände med Lunarstorm?

Ung 2010-03-15 | Uppdaterad 2010-03-19

Krypin, blinkande gästboksfötter och wzup-frågor. Vad hände egentligen med communityn där allting hände? Ung tittar denna vecka nostalgiskt tillbaka på 2000-talets största knytpunkt. Fanns det inte på Lunarstorm så fanns det inte alls.

http://smp.se/ung/vad-hande-med-lunarstorm(1821813).gm

Jag och min kompis Sussi började prata om lunarstorm igår. Och jag trodde inte jag kom ihåg mitt lösenord dit men det gjorde jag. HAHA! vem har inte minnen från lunarstorm? Hittade mina dagboksinlägg/blogginlägg på min lunar och jösses det var roligt att läsa. Vilka minnen. Nu hade jag raderat dem som var flera år gamla... vilket känns synd...

Vill ni kolla in min lunarstorm (som otroligt nog finns kvar fast jag inte använder den sedan länge:)) så leta upp Banansylt! Fråga inte om namnet jag valde, det är ju trots allt några år sedan!

Fick någon idé om jag skulle uppdatera dagboken på lunar för något år sedan... bara det känns länge sedan nu:)

jag kan iaf konstatera att jag ALLTID har haft ett behov av att skriva av mig. Det har blivit kartonger med diktböcker, dagböcker och tankeböcker. Lunarstorm, facebook och nu bloggen.. vet inte vad det är med Pe och skrivande...



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback