nike godis

28 Apr, 2010 - 22:44 ☆ glada dagar

Mina nya kläder. Blev inte så bra bilder men ni ska få se hur dem ser ut på någon dag när jag är på "fröken modell" humör.
jag är så nöjd. det är jag alltid över nya träningskläder iof. Ett par korta shorts, en blå top, ett längre linne och ett par tights! Ni hör ju hur bra det låter!

Jag citerar mina danselever idag: "fröken kan du ta med piteälven nästa vecka också?"
Jodå man tar det på allvar, till och med piteälven tar jag med mig på danslektionerna. hihi.
Träffade så fina elever idag.

Och ikväll fick jag träffa alla härliga deltagare på BOX passet också. Vilka kämpar dem är :) Jag blir en mycket stolt instruktör:) Det var så härlig energi att jag glömde bort att jag var arg för min dumma fortkörning...

//Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback