panik

07 Apr, 2010 - 17:11 ☆ glada dagar
jag har lite panik..
Nackdelen med att vara träningsberoende är att efter flera dagar utan träning drabbas man lätt av panik och vet inte vart man ska ta vägen!!

Jag har behövt vila och njuta av att bara vara ledig och få tillbringa flera dagar i fjällen. Men nu hinner jag inte träna och känner att det kryper i kroppen!


man kan sitta på en skoter... ligga o vila på en skoter...


njuta av solen är aldrig fel!:)

Som tur är har min röda färg i ansiktet övergått till lite mera brunt iaf :)
Det har varit underbart att vila några dagar (förutom lite lätt skidåkning och slitit i skotrar som fastnat i djupsnön) men ska ändå bli skönt att återgå till träningsrutinerna så småningom....



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback