roligt uppvaknande

30 Apr, 2010 - 11:07 ☆ glada dagar
*haha* ja finns det något roligare än när man får sig ett härligt skratt så fort man vaknar?
Jag säger bara mobilsvar- vilken uppfinning.

Det var min kära och helt... ,ja jag finner inga ord,... storebror som hade lämnat en liten truddelutt efter pipet. Han startar alltid med -JAHAAAA. (oavsett om jag svarar eller om det är i mobilsvar)


Ska säga att det inte är första gången han lämnar meddelande som innehåller sjungande som i det här fallet var tigerjakten, onödigt skitsnack (som att vädret är mulet men det gör ingenting för idag är det valborg och då får man elda och askan kommer upp i det mulna vädret och det är bra...  :) Han avslutar alltid med öh.. vi hörs häääj

HAHA JA JÖSSES VILKEN TUR JAG HAR SOM HAR EN SÅN FANTASTISKT ROLIG (??) BROR!

Tack storebror för att du gjorde min dag! och du vi hörs häääj

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback