sentimental

16 Apr, 2010 - 17:46 ☆ glada dagar
jag gråter av lycka för att jag ska bli faster!!! jag kan inte fatta det. det måste ju vara det näst bästa efter att få egna barn?! så fort jag tänker på det vill jag skrika av glädje eller gråta av glädje :) hihi.
Fan jag vill bara komma och pussa på er älskade brorsan och älskade Lina! :)

Något annat som gör mig rörd till tårar är att min bästa vän Stina ska gifta sig i sommar! Och en annan bästa vän, Lotta ska snart bli mamma! Det är så mycket stort på gång nu så jag vet inte hur jag ska smälta det här.....

LOVE YOU

Kommentarer
Josefine säjer:

kommer bild, kommer ;D

2010-04-16 @ 19:02:58
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/
madde säjer:

Stina stina?

2010-04-16 @ 21:06:36
fröken pe säjer:

ja stina stina! :) hon kommer vara så vacker så det är inte klokt. jag kommer gråta ihjäl mig ;)

2010-04-17 @ 01:42:28

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback