söndag med s

25 Apr, 2010 - 21:48 ☆ glada dagar
Idag hade vi funkykidz show! Det blev grymt! Tack tjejer :) och tack till alla duktiga barn!

Hur återhämtar man sig efter en show söndag? Och efter en helgs jobbande?
Jo mina vänner med följande:

Tiger sockar. Batmanplåster till mitt onda finger.



Igår efter scenjobbet hoppade jag i klackarna och gick ut på challenge, Piteås sportbar och mötte upp nicke och grabbarna. Det blev en rolig kväll efter en dags jobbande.


snabbt förvandlas man från arbetskarl till barbiedocka. *haha*

Helgens träning bestod av löpbandet, crosstrainern och MAQ i fredags. Scenbygge o riv på lördag. Dansande på f-k showen på söndag. Lagom tycker jag nog. Nu har jag massa krafter kvar när nya veckan börjar!:) Oj så skönt!

har ni haft en skön helg?

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback