träningsinredning

19 Apr, 2010 - 09:43 ☆ glada dagar
Dessa saker skulle jag vilja inreda lägenheten med;



ali boxnings lindor! Sååå snygga:)


Medecinboll old school, ali collection!


stor pilatesboll


en man som tål slag tuffa tag:)


speedball och mitzar i snygg färg!!


Alla skulle må bra av en boxningssäck hemma! Vill ha en strandboxsäck också för skön utomhusträning i sommar:)



något som jag har velat ha länge är en ribbstol! tänk vad fint att ha en vägg med bara ribbstolar målade i rött!! och vilka träningstillfällen...:) Och vem blir inte glad av ett rosa hopprep???


poor bob skulle bli en bra träningskompis.. för att inte tala om en skön tränings dvd!


Äsch när jag tänker efter är det lika bra att inreda ett helt gym:)

Jag hittar många roliga träningsprylar jag vill ha på denna sida:

http://www.sport-tiedje.se/boxsport.htm


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback