Grattis till mig för ännu en licens!

07 Aug, 2010 - 01:04 ☆ glada dagar



Det tog lång tid efter det att jag filmade min lektion med 2-3 åringarna, men nu har jag fått min licens även för den åldern. Jag är så glad! Kan inte vara annat än nöjd med min bedömning för fick så fina ord. Det gjorde verkligen min dag!





Jag måste vara lite ego och lägga in några av de ord jag fick, för det betyder så mycket för mig och gör mig så glad :)

Nu läggdags för jag måste ta mig upp på en springtur på morgonen! Vill hinna gymma också.

Plus allt annat jag ska hinna fixa.... Måste hitta en klänning till bröllopet, göra ärenden på stan, städa, köpa vin, förbereda inför söndagen när vi ska stå på Nolia mässan och ha prova på Funky kidz lektioner för barnen samt marknadsföra Bliss...

Hej vem har sagt att man ska ta det lugnt bara för att det är lördag? ;)

Puss och godnatt
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback