happy day

24 Aug, 2010 - 22:27 ☆ glada dagar


Med en blommig färgglad kjol blir dagen lixom lite roligare!

Nu har jag lite ont i kroppen efter att ha kommit tillbaka till träningsrutinerna lite smått. semester och förkylning sätter sina spår... Igår blev det gymmande för att köra igenom kroppen lite och känna hur det känns. Det kändes kanon! :)

Idag har jag haft träningsvärk i biceps. Lyckat pass igår alltså.

Två pass blev det ikväll för mig att instruera. Bodycombat och MAQ. Så underbart det är att instruera igen!!
Efter mina pass gick jag upp och tog ett snabbpass själv i gymmet. Triceps axlar och mage. Underbart.

Nu är jag totalt slut efter en arbetsdag. Så måste sätta stopp här.

Tack o hej
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback