Happy day

08 Aug, 2010 - 23:57 ☆ glada dagar
Igår blev det en trevlig vinkväll hos mig, ut och dansade hela kvällen med tjejerna. Magiskt roligt! Tack tjejer ;)

Idag jobbade jag hela dagen på Nolia mässan. Blåste ballonger, blev blöt i regnet som föll under förmiddan, delade ut godis tillsammans med funkykidz björnen. Bäst av allt var att dansa tillsammans med alla fina barn :)

Sedan blev det stressigt för att hinna till kvällens Bodycombat pass. Kände mig lite trött men det var fantastiskt härligt att hålla i BC pass igen. Love it love it love it!!!

Blev ett express pass i gymmet efteråt. Försökte köra slut på min stackars mage. Kändes bra. Blev axlar och lite skivstång också för att pumpa igenom kroppen ;) Hihi.

Måste pumpa upp mig ordentligt fram till torsdag. För då far jag till Sthlm och har en fotosession med världens bästa Jossan!
http://www.pinksnow.blogg.se

Blir roligare inlägg imorgon. Nu ska jag kasta mig i säng.

Puss och sov gott vänner

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback