Jag är kär

12 Aug, 2010 - 17:40 ☆ glada dagar
i Sthlm! Känns så härligt att få vara här igen.

Dagen har varit händelserik redan.

1) Hade spinn + maq pass i morse. Känns alltid skönt att starta dagen med träning även om jag idag var öm i hela kroppen och hade en väldigt påtaglig träningsvärk! ;)

2) Jag satte mig på en spik vilket gjorde väldigt ont och resulterade i ett hål i rumpan på mina leggings

3) Jag dregglade i sömnen på flyget

4) Landande i sthlm och log som fan

5) Kände stressen i t-centralen. Hade glömt hur skönt det ibland kan vara att försvinna i mängden av människor.

6) Mötte Jossan i sina bästa "fulbyxor" ;) Hon var vacker som alltid. Kramkalas!

7) Kaffe på Jossans balkong

Nu får vi se vad resten av dagen i Sthlm bjuder på.

Jag ska bli bättre på att skriva om mina övningar och vad gör på mina träningspass. (så Iza det kommer!:)) Jag skulle dock behöva anlita en fotograf som kan dokumentera mina träningar. Så svårt att fota själv. Och utan bilder är det klurigt att förklara.

Så vem vill ta jobb som Fröken Pe´s träningsfotograf? ;)

Hörs ikväll vänner

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback