Lär känna fröken Pe

17 Aug, 2010 - 00:49 ☆ glada dagar


Nu blir det ett inlägg till... Hittade denna lista på Saras blogg. (På blogg förstasidan) Och kopierade den, tänkte låta er få en närmare bild av Fröken Pe.



Du heter:
Petra

Smeknamn: 
Pe  


Låt som när du är ledsen sörjer till:
Utan dina andetag- Kent


Beroende av:
 Snus, kaffe och träning


Vad tror folk om dig?
att jag alltid är glad, att jag är någon slags renlevnadsmänniska


Stämmer det?
Inte alltid. Jag blir grinig när jag är stressad & jag dricker både öl och vin när jag får lust


Vad får du oftast komplimanger för?
Mina armar, mina ögon


Hur imponerar man på dig?
Vara självsäker, ödmjuk och spännande

Brukar du skratta för dig själv?
Alltid


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Tack tack! :) ja en redig fylla, precis som du önskade! ;) du var så jäkla rolig, så både jag och johan fick ett gott skratt! Wohoo, då ses vi snart igen! Nu är det pump och combat som gäller, ha så kul på semestern kära du! Puss"


Var bor du? Piteå


Trivs du där?
Ja absolut


Hur svarar du i mobilen?
"Hej det är Pe" Eller "Tjeeena kompis"


Vem ringde du senast?
Pappa


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Han frågade hur vi ska lägga upp boxningsträningarna till hösten

Antal timmar sömn inatt: 9


Sov du ensam:
Ja


Brukar du komma i tid:
Jag är tidsopptimist så kommer oftast i sista sekunden eller en minut försent

Hur känner du dig nu:
Bubblig i öronen och rivig i halsen. Överlycklig att få vara hos syrran


Vanligaste färg på dina kläder: Blått, rosa (och basfärgen svart)


Vad tycker du om fötter:
Bra att dansa med


Vad saknar du:
Storebror just nu, och alltid morfar


Hade du en bra kväll igår:
 Trött och sliten efter en rejäl bröllopsfest. Men bra absolut!


Favorit dryck på morgonen: Kaffe!!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid midnatt, jag är en nattuggla (ligger i släkten haha)


Är du blyg?
Nej

Sysslar du med någon idrott:
 Ja. Boxning och dans. Och det mesta som heter träning! :) 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja!


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Ha sex, snickra, skruva i garaget


Är du nöjd med ditt liv: Väldigt


Är du bortskämd:
 Ja

Vad gör du i morgon:
Testar Halmstads gym, Antagligen cyklar jag vilse, förhoppningsvis tar en fika med en kompis och myser med syrran!


Vad är det värsta du vet?
Svek


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja verkligen! Mina vänner betyder allt :)


Vad är det finaste du fått? Min tiger när jag var 4 år. (som jag fortfarande sover med, kramar när jag är rädd, kramar när jag gråter...) 

En speciell dag du minns:
När jag fick veta att jag ska bli faster


Du samlar på: Disktrasor och skor


Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Storasyster, men ofta storebror eller lillebror. Mamma är också högt högt prioriterad!

När grät du senast: I Lördags när min vän gifte sig


Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa och gå alla träningsutbildningar som finns


Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn:
Många :)


Är du musikalisk?
Ja rätt så


Vad dricker du helst när du är törstig: Bubbelvatten


Bor dina föräldrar tillsammans: Ja


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja, flera gånger


Biter du på naglarna: Nej fy vad äckligt



Sådär ja nu känner alla mig hemskt bra. Vi kan säga att vi är bästisar eller?

Puss och godnatt där ute
Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback