kärlek. kontaktannons. slåss. måndag.

30 Aug, 2010 - 22:54 ☆ glada dagar


God kväll God kväll. Mina armar känns skakiga och min mage känns som deg.

Hur känner ni er?

Skakiga armar beror på boxningsträningen.
Ikväll var det dags att komma tillbaka som boxningstränare efter sommaren. Säcken kändes ljuvlig. Jag tror jag blev kär. Det pirrade i kroppen av att bara få mata slag igen!
Bätte än att vara nykär.
Bättre än att hångla med en het karl i schyssta jeans.
Finare än en karl i uniform eller arbetsbyxor.
Ja... det var fan kärlek mellan mig och säcken ikväll!!

(och då är jag väldigt svag för karlar i snygga jeans, och typ brandmän & poliser & ambulansmän & gruvarbetare & andra manliga yrken)


Lätta slag, slagserier, tunga slag... Njutning :)



Passa er noga! Annars smäller det.... är det något jag kan så är det att se riktigt tuff ut...

Min degiga mage förressten bero på att jag har ätit alldeles för många ostmackor. Vitt bröd dessutom. Jag kan inte stå emot. Tror jag har blivit beroende av ostmackor och mjölk! Jag känner mig som en deg men kan inte sluta.

Jag har funderat på att lägga in en kontaktannons eftersom jag behöver någon som:

1) vill äta tillsammans med mig
(jag är som en ungkarl som äter fil och ostmackor framför tvn. Dricker ett stort glas mjölk och rapar- det är så trist att äta själv)

2) Är bra på att laga mat (jag har återigen blivit en katastrof i köket. Försöker steka djupfryst köttfärs i jätte mycket olja är ett exempel som inte alls fungerar bra...)

3) Skulle vara trevligt om någon annan än jag själv skrattade åt mina skämt (ja jag drar faktiskt skämt för mig själv)

 
Jag tänker mig ungefär såhär;

Fröken Pe´s kontaktannons

Jag är en oskyldig söt liten tjej med tindrande ögon och ett stort leénde alla dagar utom när jag har pms, för då blir jag en riktig ragata. Under denna period får du inte se på mig inte röra i mig och absolut inte prata med mig. För då skriker jag.



Jag gillar att ta långa promenader i skogen
men om du har hund får du inte följa med eftersom jag anser att hundar och alla djur är monster som bajsar, dregglar och luktar illa. Annars tycker jag om att få en ordentlig käftsmäll eller varför inte en jädra smäll på näsan. Om du tycker om att bli slagen är det ett plus eftersom jag lite nu och då kan dra av några slag eller sparkar för att avreagera mig.



jag gillar att ha kvalitetstid tillsammans, som att ta joggingturer. Men springer du snabbare än mig blir jag riktigt arg eftersom jag alltid vill vara bäst. Springer du för långsamt kommer jag jaga dig och springa bakom och nypa dig i rumpan jättehårt tills du får upp farten.

För mig är det viktigt att ha mycket tid över för varandra. Och att vi verkligen umgås. 
Förutom när jag jobbar på dagarna, och förutom på måndagkvällar när jag har boxningsträning, och inte på tisdagkväll när jag är på gymmet, och inte på onsdagkväll för då har jag boxpass och danceaerobic, och torsdagkväll har jag absolut inte tid för dig eftersom jag undervisar dans och har spinningpass och bodycombat, fredag kan bli lite svårt tidsmässigt också eftersom jag nog måste träna och sen är jag trött, lördag kan finnas en chans att vi tar den där joggingturen om jag inte far på gymmet, söndag har jag funkykidz så då får du roa dig på egen hand och ha middagen klar när jag kommer hem!



Intresserad? Hör av dig snarast ;)

Puss älsklingar
Pe




Kommentarer
Emil säjer:

(jag är som en ungkarl som äter fil och ostmackor framför tvn. Dricker ett stort glas mjölk och rapar- det är så trist att äta själv)



Inga dåliga fördomar du har :)

2010-08-31 @ 14:33:24
Pe säjer:

Haha okejj det kanske var lite elaka fördomar! :) Om jag säger att ja bara har två öl och tre snusdosor i kylen då? är inte det lite ungkarlsaktigt? haha... :)

2010-08-31 @ 14:53:34
cillan säjer:

Hahahha, du är ju för rolig! O grattis till nya rollen som faster!

2010-08-31 @ 23:13:49

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback