Nattbikt!

06 Aug, 2010 - 01:37 ☆ glada dagar


Jag måste ha blivit en nattbloggare...

Bliss dagen i Luleå var riktigt riktigt bra. Ser fram emot att få dra igång höstens dansklasser. Åsa som höll i dagen och som ligger bakom koreografin i Bliss var fantastiskt! Inspiration av att se henne. Så glad. Så vacker. Så duktig. Inspiration av duktigt folk är så härligt! :)

Om ni är nyfikna på vad Bliss Dance academy är för något så kika in på www.blissdance.se
Kändes härligt att få dansa hela dagen och jag tror koreografierna kommer gå hem hos eleverna.



Farmor o farfar och kusinerna kom med en inflyttningstårta ikväll.
Tänk vad en tårta och finbesök kan göra en glad. :) Sedan stannade kusinerna kvar och jag fick en helkväll tillsammans med dem. Vi färgade mitt hår (som jag förra veckan klippte av hur mycket som helst!), lyssnade igenom gamla skivor, pratade om en utter.. haha!!, och jag bara njöt av deras sällskap!

Nu bums i säng och se fram emot fredag!

Puss och godnatt
Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback