Torsdag. Fika. X.

19 Aug, 2010 - 21:39 ☆ glada dagar
Happy day!
Torsdag redan. Dagarna går så fort och jag vill inte åka hem. Ska nog flytta till Halmstad ändå. Vore great!



Jag cyklade in till stan idag och träffade världens bästa Conny! (Som jag lärde känna när jag jobbade under Piteå dansar och ler) Det var så roligt att se honom igen! Kaffe. Promenad i stan. Glass i parken.






Ja annars har jag njutit i hammocken, spanat in syrrans citrusträd, varit på stan med syster, druckit froozen margaritha...
Fångade ett roligt moln på bild;



haha det kändes som ett tecken. jag har några olika alternativ.

1) Borde jag tänka på mitt x?
2) Ska jag absolut inte tänka på mitt x?
3) Ska jag dra ett streck över något?
4) Jag måste sluta shoppa?
5) Jag borde hoppa omkring i jumping x´s några gånger? - alltså jag borde träna mer på semestern?
6) Någon ville bara skojja till det för mig?

Vad tror ni? Borde molnen tydas på något sätt? Haha vad har ni för några förslag?



Till sist fick jag denna otroligt söta dataväska när jag handlade på bikbok idag. Är den inte fantastiskt fin? Oj så mycket roligare det kommer vara att bära med datorn. Jag är hel nöjd!

Hur har eran dag varit vänner?

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback