träning på högnivå när det är festival!? nåväl dans på borden o lunch med winnerbäck... :)

03 Aug, 2010 - 00:07 ☆ glada dagar
Hej kompisar!

Har ni haft en bra helg? Jag hoppas ni har haft det lika bra som jag. Min helg har varit fantastisk! :) Jag har jobbat som artistvärdinna under Piteå dansar och ler, vilket visade sig vara ett galet bra jobb! :)

Nu kommer en massa random bilder från helgen och festivalandet i detta inlägg!



Jag jobbade på en mindre scen och träffade härliga artister! Alla var så trevliga och glada och stämningen var på topp i backstage. Fick höra så mycket bra musik som jag inte visste fanns, och det är alltid lika roligt att upptäcka nya band man gillar. Som gammal Kirunabo var jag såklart extra stolt i hjärtat när Willy clay band spelade :) Oj så bra!



Fanns inte en chans att jag missade Oskar Linnros! Vilken man! Så jädrans bra! Jag är kär....




På stora scen spelade Salem al fakir.



Tyvärr missade jag att ha med kameran när Kent spelade.
Så fantastiskt bra! Jag säger då det att det är Ingen dålig ljustekniker dem har. Så snyggt ljus så det var helt otroligt! Så bra var dem! Låtarna gick in i hjärtat. Jag blev rörd. berörd. lycklig. ledsen. allt var vackert :) hihi

Lars Winnerbäck spelade också. Mycket bra. På tal om honom så åt jag lunch med han i fredags. Inga konstigheter alls... (okej okej jag kanske bara stod bredvid honom i matkön. men det är väl nästan samma sak?)



 Såhär ger man polsk värme. Det har Anton lärt mig.... haha!






Jag och Anton släppte loss i lite modern dans på borden... haha.
Jag tackar killarna för en fantastisk helg. Har skrattat så jag har haft ont i magen. Sett massa bra band, hört så mycket bra musik. Lazee var grym. Vilket gung. Raubtier var tungt, riktigt tungt. Ja allt var bra.

Nu är det ny vecka och imorgon ska jag äntligen köra ett hårt träningspass igen. Längtar! Känner att jag har massa energi nu som bara måste ut :)

Hörs imorgon igen. Nu har jag tid att blogga lite mer när det har lugnat ner sig med allting..

Massa kärlek
/Pe



Kommentarer
Djaanii säjer:

Tack detsamma, kör hårt nu, du har ju "laddat upp" med en trevlig Pite-helg ser jag! =)

2010-08-03 @ 11:28:31
Blogg/Hemsida: http://djaanii.blogg.se/
Anna säjer:

Vad bra att du har haft en bra helg. Jag jobbar till och med nästa vecka fredag, sen tycker jag att vi ska styra ihop att ses!?! Miss you!!

2010-08-03 @ 16:25:50
Blogg/Hemsida: http://jakiya.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback