Tufft

22 Aug, 2010 - 17:36 ☆ glada dagar


Ibland är livet allt bra tufft. Håret står åt alla håll och kanter. Man ser trött och sliten ut. Skjortan luktar öl efter att ha spillt på sig själv kvällen före. Man har svårt att välja skor. Ja ni vet, det kan kännas tufft ibland.

Jag vill inget hellre än att hålla i Bodycombat ikväll men jag måste lära mig att säga ett bestämt nej! Speciellt efter att inte ha varit frisk under veckan. Förkylningen sitter fortfarande i. Dagens träning ska få bli en powerwalk i skogen. Älskar skogen!



Så vad gör man när livet känns tufft när man vaknar? Jo man vänder ordet tufft till en positiv bemärkelse.
Jag är tuff! Allt jag gör är tufft!

Tuffa tjejer kör röda bilar! Tuffa tjejer har röda skor! Tuffa tjejer kliar sig i nacken och gömmer sig bakom solglajjerna även om det regnar. Tuffa tjejer gillar läget och skrattar sig igenom varje dag.

Okej att jag inte kan ha bc pass ikväll och får ångest för deltagarnas skull. (Eftersom jag vill ställa upp när varken Mia eller Sofia kan ta passet) Men jag kan inte dräpa mig. Ska faktiskt orka hålla en hög fart hela veckan. :)



Ikväll blir det alltså en promenad. Lukta på träden i skogen. Underbart och riktigt tufft. Förhoppninsvis får jag med min mamma. Kanske blir att ordna om skorna på skohyllorna sedan, bland mina tuffa sneakers och höga klackar. Sedan hoppas jag på en tuff date med en tuff kille....

Bra dag det här!

Men träningsabstinensen är enorm!!!

Puss vänner
Fröken Pe





Kommentarer
S säjer:

Å så kollar du in om den är äkta.... =)

2010-08-22 @ 17:50:20
Iz@ säjer:

Låter som du skulle ha fått sitta i soffan m jordgubbar, vanlijglass o en bra film. Kanske lite massage o en ansiktsmask.

2010-08-23 @ 23:25:51
Blogg/Hemsida: http://imittegetparadis.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback