Bra. Bra bra bra. Sååå BRA!

21 Dec, 2010 - 23:49 ☆ glada dagar
Vad gör ni?

Jag packar. Är faktiskt skit dålig på att packa... Jag vill ha med mig allt. Och glömmer allt. Ingen bra kombination. Det brukar sluta med att jag har hur mycket packning som helst men eftersom jag inte har med det jag borde, så går jag runt i kalsonger en vecka i Kiruna. (ja jag talar av erfarenhet) ;)



Ikväll ska jag hinna jobba. Ha zumba pass. Sedan draaaar jag! Hallååååå Kiiiiruna. Jag är på väg!!
Anländer i natt!

Update imorgon när jag är mellan skog och fjällstoppar i 40 graders kyla. Underbart.

Pe

Kommentarer
Erica säjer:

Haha! Jag är exakt likadan! Och man använder max 1/10 av allt. Jag hade 6 kilos övervikt på flyget idag, men slapp betala. Det är ju jul trots allt! Res försiktigt och GOD JUL!

2010-12-22 @ 18:19:42
Blogg/Hemsida: http://erreb.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback