Keep smiling ;)

19 Dec, 2010 - 17:20 ☆ glada dagar
Vilken helg. Den gick fort. Jag har skrattat. Fredagens morgonpass (06.30 som för övrigt är en rätt omänsklig tid) får mig alltid att komma i en bra fredagsform. Humöret blir på topp och sedan håller det i sig hela helgen! :)

Fredag middag med mamma o pappa. Sedan kollade jag o Ante film. Filmen var skitläskig men jag försökte ändå vara rätt tuff! haha!



Igår hade jag o Määändy caaandy sushi o vin mys. Som vanligt kände vi danssuget och hamnade senare på dansgolvet! ;)


Dunmys i Piteå natten!



För övrigt kan jag säga att snömängden som har kommit de senaste dagarna är enorm! Nu älskar jag verkligen snö så jag tycker att det är fantastiskt underbart! I torsdags kväll (natt) satt jag dock fast med lill "ferrarin" i snökaoset. Tur att jag hade två stora starka karlar till min hjälp... Ungefär en timme slet vi för att komma någonstanns med den lilla röda! När jag väl var hemma var det bara att skotta för att ens nästan ta sig in på gården.

Galet med snö. Men jag älskar det.

Har ni inte testat underställ i Bambu så GÖR DET! Helt underbart. Så sköna att det inte är klokt. Vill nog aldrig ha på mig något annat. :)

Nu dags att instruera Boxpass! Yeeeey!

Pe

DET ÄR NÄRA NU! BARA NÅGRA DAGAR KVAR. SOM JAG LÄNGTAR HEM!



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback