Just nu älskar jag allt

05 Dec, 2010 - 22:44 ☆ glada dagar
Var det någon som tog mitt förra inlägg på allvar? Haha ni får tolka det hur ni vill.
Men det är roligt med fest. Det är roligt att dansa. Det är roligt att träffa folk. Unna er det. Träna kan man göra ändå. Bara för att det är fest behöver det inte betyda att man ligger avdäckad i något hörn eller att man dricker tills man inte kan gå rakt.

Det är sånt man lär sig med åldern...(o jag är ju hemskt gammal och vis nu förtiden)
Och sanningen är ju den att det är roligare om man kommer ihåg kvällen före. Du får ut mer av att prata med folk om du inte är för berusad. Du dansar bättre (nåväl det tål väl att diskuteras) och framförallt behöver du inte ligga bakis hela dagen efter. Onödigt att slänga bort en hel dag bara för att du hade roligt kvällen innan. (dock är det tillåtet att sova några timmar längre om du har varit uppe halva natten)



Just nu älskar jag allt. Det har varit en jätte rolig helg. Idag hade jag ett fantastiskt boxpass med (som alltid) fantastiska deltagare. Jag har skrattat flera timmar med mamma o pappa & farbror Benka o Kicki som varit och hälsat på.

Min nya vita julgran kanske jag älskar mest av allt just nu. Den lyser och glittrar så vackert. Jag som älskar julen. Det här kommer bli den bästa julen någonsin :)

Har ni haft en skön söndag? En bra helg?

Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback