Jag bara flänger åt alla håll. Underbart. Två alvedon och ett par yllesockar på det.

08 Dec, 2010 - 23:28 ☆ glada dagar
Här sitter jag. Efter att ha instruerat 8 pass idag. Lite matt. Mest glad.



Hade 6 pass idag med gymnasieelever.
Med mig fick dem dansa Zumba. Det var fantastiskt roligt och dem var riktigt duktiga. I en del grupper blev det en otroligt härligt energi. Jag mådde gott som instruktör!

Det verkar ha gått hem hos många av eleverna (förståss mest hos tjejerna) för dem var så glada efteråt och gav mig så fint beröm. :) Det gjorde min dag!

"Du måste ha gjort det här i flera år så duktig som du är. Du bara flänger runt överallt. Så vill vi också göra"

Haha ni förstår väl att man blir glad av sånna kommentarer.. du bara flänger runt. haha. Underbart! :)



Ikväll hade jag två "vanliga" pass att instruera också. Först Box och sedan Zumba igen. Det här måste ha varit världens bästa arbetsdag! Älskat varenda sekund sen jag slog upp mina två blå i morse.

Var uppe i gymmet en stund efter passen ikväll för att bara samla mig lite och försöka på lite rehab träning för min rygg och den djupa muskulaturen. Var dock lite för trött men det kändes bra ändå att vara där en liten stund i alla fall.

Efter en sån här onsdag är jag värd att hoppa i yllesockarna, dricka en kopp te, sätta mig framför spegeln och ge mig själv ett stort SMILE och utropa "Jag är fantastisk"!

Puss till er
Pe

Kommentarer
Tomas säjer:

Good Job!

Du förtjänar nog lite vila efter denna dag ;)

2010-12-08 @ 23:43:25

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback