muskler är häftigt och till råga på allt är jag stark som en tjur

15 Dec, 2010 - 23:12 ☆ glada dagar


Träningsinspiration.
Jag fattar inte hur dem orkar. Jag vill inte själv se ut som många i tidningen. Men jag tycker fitness tjejerna är grymma. Jag blir inspirerad av att träna.
Jag är ju fascinerad av kroppen också. Det är så läckert vad man kan göra men den. Alltså muskler. Det är ju bara det häftigaste som finns! :)



Rött te. En macka med keso och örtsalt. Nu har jag tagit kväll för idag.

Det har varit en grym dag som alltid. Finns bara grymma dagar. (i en bra bemärkelse alltså!! grymt bra...)

Jag älskar verkligen mina deltagare. Dem gör min dag! Bättre sätt att tanka energi finns inte! :)
Hade en full zumba klass ikväll. Härlig energi och många som ville prata efteråt! Tack till alla er! Och tack för fina ord. Det värmer så mycket att ni inte kan ana! :)

Jag har hunnit gymma också! Kändes så skönt! Fokus på rygg och triceps. Känner mig stark som en tjur!
Lite lugnare träning först och sedan lite tyngre när jag kände att ryggen var med. Vågar ännu inte köra för hård styrketräning för ryggen med för tunga vikter. Just nu får ordet "lagom" vara bäst.

Få problem med ryggen igen är inte välkommet!

Ska visa övningar jag gör en annan dag!

Snart är det helg igen. Fantastiskt! :)

Godnatt kompisar
Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback