När fan jävlas flyger Pe

21 Dec, 2010 - 18:49 ☆ glada dagar

Läsare som är känsliga för svordomar varnas!

"satans jävla skit äckel dumma idiotiska helvetiska puckade skit bil och varför drabbar allt mig när jag inte har tid prutt bil" (några ilskna stampar på det)

Inget av det hjälpte. Så när låset på bilen går i baklås får man helt enkelt vända det till något positivt!

"wohooo nu kan jag kasta mig in i bilen från passagerarsidan och leka super hjälte pe och landa mjukt och skönt i min fluffiga jacka och tävla med mig själv om hur många sekunder jag kan kasta mig in i bilen på utan att någon ens hinner lägger märke till att jag flyger in från fel sida"



Japp det är tur att man är så liten och smidig i det här vintervädret med alla lager man klär på sig! ;)

Ni får göra vad ni vill! Men nu drar jag på gymmet. Här ska instrueras Bodycombat!

En jätte baaaaamsing till kram (se bild 3)
Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback