se till att njuta

09 Dec, 2010 - 16:06 ☆ glada dagar
Torsdag var det då.

Jag var lite väl kaxig igår. Idag har jag ont. Överallt. haha! Att dansa Zumba mina vänner är inte bara roligt, det blir jobbigt också. Speciellt efter 7 pass på en dag. :)

Ska orka med torsdagspasset idag i alla fall. spinning o maq. det är tur att jag varierar min träning, annars skulle det aldrig gå.

Som instruktör ligger man ju ofta på gränsen. (för mycket av det goda) Men då kan man instruera smart också förståss. Skulle jag träna bara själv skulle jag köra skiten ur mig för att sedan ta en vilodag. Nu kör jag skiten ur mig men har ingen vilodag. haha Nej jag kör skiten ur mina deltagare förståss ;)

Tror inte att jag kan hålla mig från Bodycombat idag även om det inte jag som instruerar passet ikväll. Ibland får jag ett sånt jädrans combat sug så kan inte hålla mig. Dessutom börjar det bli dags att öva in nya releasen. nr 46!!

Och som jag alltid säger när det är dags för en ny release; nu måste vi njuta av dem sista gångerna och ge allt vi har!!!! ;)

Dagens humörhöjare: Träffade världens bästa Agneta! Oj vad glad jag blev :) (och oj vad jag insåg att jag saknar henne!)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback