Random bilder. Och skratta när det är fantastiskt!

28 Dec, 2010 - 00:10 ☆ glada dagar


Jag gjorde det! Med rejäl envishet och lite träning! ;) Okej jag ligger inte helt rakt i luften men det fixar jag nästa gång!




Dagarna går fort i Kiruna när man har roligt hela tiden. Jag har hunnit med party på juldagen med tjejerna. Kusin träff på Annan dagen. Julklapps lek. Party och dans på annandagen. Kaffe och fika. Palt hos mormor. Sovit på lillebrors soffa... Ja mycket hinner man :)

 Jag älskar mina tjejer!! Puss på er skönheter ;)

Den årliga kusinträffen var lika rolig som alltid. Trots en hel del bortfall av kusiner detta år!





Jag lekte loss i ringarna och på studsmattan. haha man skulle helt klart ha blivit gymnast istället...



På annandagen blev det utgång igen. Måste ju passa på när jag är hemma och kan gå ut i Kiruna. Det blev dans och träffade många glada människor! det är sååå roligt att träffa alla igen som man i stort sett bara ser 1 gång per år!



mina nya favorit byxor med paljett kant! just love it!

 Tack NATTIS!

Det är bra att ha en kusin som snabbt som attan slänger ihop en partyfrisyr på mig. Du är bäst Nattis :)

Sådärja det blev ett helt gäng med bilder. Nu sova och ladda för morgondagen.
Jag ska nämligen ha ett träningpass med 20 hockey killar imorgon. (B juniorena) Galet kul!

Puss kompisar och kom ihåg att skratta! Dagarna är för fantastiska för att inte skratta! ;)

Pe




Kommentarer
S säjer:

Vilken ren spegel...i vilken slusk hem har du varit i?? =)

2010-12-28 @ 09:16:18
Sofie säjer:

Vilken snygg frisyr! :D

2010-12-29 @ 13:18:31
Blogg/Hemsida: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback